Jak hubnout po vánočním obžerství

Patříte mezi milovníky zdravého životního stylu nebo si rádi dopřejte to, na co máte chuť. A jak vám tuto situaci zkomplikovali Vánoce? Pokud jste po svátcích zjistili, že se nevejdete do svých oblíbených džínsů je na čase s tím něco dělat. Poradíme vám, jak na to.

Začínejte ráno zeleným čajem

Určitě už jste slyšeli, že je dobré ráno začít sklenicí vody s citronem. Pokud máte ráno spíš chuť na horký nápoj, začněte svůj den hrnkem zeleného čaje. Zelený čaj vám dodá energii, má detoxikující účinky a působí protizánětlivě. Budete mít po něm náladu na fyzickou činnost, ale podpoří i vaše přemýšlení a pracovní morálku. U zeleného čaje nezapomeňte na kratší dobu louhování tak, aby čaj nebyl hořký. Nepřidávejte do něj med ani citron, užijte si silnou chuť sypaného zeleného čaje.

Káva při cvičení

Skvělým pomocníkem, který podpoří vaše spalování a zrychlí metabolismus je káva. Ať už si vyberete kvalitní zrnkovou kávu nebo si připravíte oblíbený nápoj v podobě mleté kávy, nebojte se ji popíjet při cvičení. Vyhněte se nezdravým energy drinkům, které obsahují kromě kofeinu, také množství cukru. Sáhněte po ověřené a chutné kávě.

Změna jídelníčku

Zkuste po Vánocích odlehčit svůj jídelníček. Zapomeňte na sladkosti, polotovary a bílé pečivo. Sladkosti nahraďte čerstvým ovocem, polotovarům se vyhněte a připravujte si pokrmy ze sezónních potravin. Bílé pečivo nahraďte celozrnným nebo stejně chutným a zdravým žitným pečivem.

Pravidelná aktivita

Dopřejte si pravidelný pohyb. Ať už jste si dopoledne užili siestu v podobě delšího spánku nebo třeba rituál s oblíbeným čajem nebo chutnou kávou z profesionálního kávovaru. Nezapomínejte na aktivní život, který podpoří nejen váš fyzický, ale hlavně taky psychický stav. Vyberte si sport, který vás bude bavit.

Motivace je na místě

Najděte si motivaci, která vás „donutí“ jít do toho naplno a jen tak se nevzdávat. Může to být zlepšení zdravotního stavu, možnost dát si občas sladkost i nezdravé jídlo, protože víte, že to vycvičíte. Může to být touha líbit se svému partnerovi nebo třeba obměna šatníku. Vždy také myslete na to, že cvičíte, zdravě jíte a hubnete hlavně pro svůj lepší pocit.

Autor příspěvku: admin

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.